1.10.2017

Podsumowanie miesiąca - wrzesień

Za nami miesiąc wrzesień.
Dla wielu z nas rozpoczęła się szkoła, a co za tym idzie, obowiązki.
Jednak nasz blog każdego dnia zdobywał 50, 70, a nawet 100 wyświetleń.
W porównaniu z 637 wyświetleniami z soboty 23 września, są to małe liczby.

Co ciekawego działo się w tych dwóch tygodniach września?

Wątek walki z Wyrzutkami zakończył się bardziej, lub mniej spektakularną bitwą.
Nasza Wyrocznia spróbowała swoich sił w byciu przewodnikiem turystycznym.
Steel i Ceniza wybrali się na romantyczny spacer, który zakończył się nie najlepiej.

Czego spodziewamy się w październiku?

Bestiariusz
Trwają intensywne prace nad streszczeniem Wam jakże interesującej fauny Nivy.
Nie będzie to bynajmniej ograniczało naszej wyobraźni. 
Przecież nie było nam dane opisać wszystkich stworzeń!

Rynek
Jako że ciągle wymyślam eliksiry, może to trochę zająć.
Miałam kartkę z rozpisanymi na historii pomysłami, ale zgubiłam ja w wirze słówek z niemieckiego.

Nowi członkowie?
Nie wahajcie się wkraczać w nasze szeregi moi mili.
Odzywajcie się na czacie, bo admini mają zaciesz jeśli ktoś coś napisze.

Misje
Mam już pomysł na pierwszą misję dla państwa.

A teraz nieco... Statystyk c:

Wyświetlenia w ostatnim miesiącu: 3 539
Opowiadania: 28
Nowi członkowie: 5
Zawarte sojusze: 12

Najaktywniejsza postać?
Steel
(Chcecie nagrody za ten tytuł? Nwm... 50A?)

Cóż...
Zostało mi chyba tylko podziękować za ten wspaniały miesiąc 
i mieć nadzieję, że w październiku będzie jeszcze lepiej c;

Dziękuję i pozdrawiam serdecznie,                
Morrigan                 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz